Wednesday, July 30, 2008

POSTMORTEM PRU12

PASIR TUMBUH
29 Julai 2008 (Selasa)

Bermula tengah 8 Mac lalu sehingga kini, bermacam–macam ulasan, pendapat, komen dan cadangan telah diketengahkan melalui pelbagai saluran bagi menghuraikan pelbagai pendapat, mahupun cadangan berkaitan dengan PRU12.

Pelbagai reaksi dapat dilihat. Ada yang masih sedih, terkejut dan sebaliknya. Namun begitu, dalam kita merayakan kemenangan ini, maka jangan dilupakan perjuangan kita sebenarnya hanya baru bermula. Perjalanan sebenarnya masih jauh lagi.

Saf pimpinan, pendokong dan penyokong haruslah terus menyusun strategi–strategi yang lebih ampuh, berbanding yang telah digunakan dalam PRU-12 lalu bagi terus menjamin kemenangan dalam PRU yang akan datang.

Untuk itu, Jabatan Pilihanraya PAS Kelantan telah 'turun' ke kawasan Kubang Kerian semalam, bagi melakukan post mortem berkaitan PRU12 di dewan SMU (A) Taqaddum Maarif, Pasir Tumbuh. Dianggarkan lebih 100 orang peserta telah hadir yang terdiri daripada AJK pemuda kawasan, muslimat & AJK MTD daripada ketiga-tiga DUN dalam parlimen Kbg Kerian.

Wallahua'lam



0 pendapat: