Friday, April 3, 2009

WANITA PERTAMA NEGARA?

SALAM PERJUANGAN..

Setujukah anda wanita-wanita nombor satu negara memainkan peranan besar sebagai sumber inspirasi kepada kaum wanita di negara mereka? Kalau setuju, siapakah wanita pertama Malaysia sekarang ini?

Kita telah mempunyai Wanita No.1 baru semalam, 3/4/09 (Jumaat) apabila Datuk Seri Najib Razak mengangkat sumpah sebagai perdana menteri Malaysia ke-6. Apakah yang ada pada diri, karektor dan peribadi wanita ini? Wajarkah beliau dicontohi dan dijadikan ikutan secara positif oleh kaum wanita negara ini, baik sebagai seorang individu, mahupun sebagai seorang isteri dan ibu - malah sebagai ibu tiri juga?

Renungkanlah petikan berikut yang dipetik dari http://dppwp.wordpress.com/2007/07/10/..

" Belum pun reda isu ‘hangat’ suaminya Dato’ Seri Najib Tun Razak dikaitkan dengan gambar mendiang Altantuya Shaariibuu, Datin Seri Rosmah Mansor menyemarakkan lagi ‘api’ publisiti dengan sikapnya yang didakwa berbelanja secara mewah dan membazir di luar negara.

Perkara ini dibangkitkan oleh Pengarah Strategik KeADILan Saifuddin Nasution dalam laporan akhbar Suara KeADILan terbaru, mendakwa isteri Timbalan Perdana Menteri itu, mempunyai tabiat membeli-belah yang membazir sehingga layak digelar Imelda Marcos Malaysia"

Wanita pertama negara ??? jom kita tengok gambarnya. :)




JOM MENYANYI SAMA-SAMA :)



JOM BERIKLAN



0 pendapat: